Teoretyczne kontra praktyczne zastosowanie innowacyjnych technoligii

Robienie biznesu w internecie to dziś nieproste zadanie, ogromna rywalizacja stwarza, że należy się przebić ze swoją ofertą między ofertami innych firm i tak skusić ewentualnych klientów, żeby byli skłonni w tej chwili u nas zostawić własne pieniądze. Doskonałym narzędziem do tego celu jest e-mail marketing, czyli rozpowszechnianie towarów bądź usług za radą wiadomości wysyłanych na skrzynki pocztowe kontrahentów.

Na dzień dzisiejszy polityka antySPAMowa jest dość restrykcyjna, a zatem sam e-mail marketing nie może być mylony ze normalnym wysyłaniem SPAM-u. Zanim jakakolwiek oferta trafi do klienta, on musi wyrazić na to potwierdzenie. Nie może być zatem tak, że reklama sklepy w siecigo będzie rozsyłana na przypadkowe adresy z zamierzeniem, że być może ktoś z niej skorzysta. W celu zdobywania adresów e-mail wykorzystuje się różnego rodzaju listy adresowe, newslettery, bezpłatne subskrypcje z powiadomieniami i tym podobne. Jeśli uda nam się zebrać odpowiednią listę, możliwa jest optymalizacja przeróbek, niemniej jednak najpierw trzeba taką listę posiadać. Jeżeli posiadamy i chcemy, aby zarabiała więcej, nie posiada lepszego sposobu, jak dać użytkownikom konkretną wartość, oni muszą najpierw zdobyć coś od nas, aby móc dać od siebie. Ciekawostki z branży, darmowe opracowania, a co bardzo istotne doskonały język i perswazyjny przekaz, a co najistotniejsze właściwe dobranie targetowej grupy - na tym polega optymalizacja przeróbek. Każda lista adresowa ma możliwość zarabiać, bez względu na to, jakie produkty oferuje i w jakiej branży działa.

Inne informacje: analityka internetowa.
This entry was posted in .

0 komentarze:

Prześlij komentarz