Kalendarz dla Twojej firmy

Jednym ze możliwości, w jakie obecnie reklamują się firmy, są kalendarze. Te drukuje się w różnym formacie i na potrzeby różnych firm. Nie bardzo trudno się domyślić, że najmniej kosztują te kalendarze reklamowe, które mają postać niewielkich karteczek.



Formatem nie są one większe od typowych wizytówek. Takie kieszonkowe kalendarze w większości przypadków nosi się w portfelach. Choć trzeba przyznać, że dobie smartfonów, takie kalendarzyki cieszą się coraz mniejszym zainteresowaniem. Nadal jednak można je spotkać. Inną wersją kalendarzy firmowych są takie kalendarze, które są kalendarzami ściennymi. Mogą to być kalendarze, które są niczym innym jak pojedynczą duża kartka, na której rozpisane są poszczególne miesiące i gdzie znajduje się grafika nawiązująca do firmy. Kalandrze dla firm mogą też wyglądać przeciwnie. Spotka się kalendarze trójdzielne, gdzie poszczególne miesiące rozpisane są na osobnych kartkach. Takie kalendarz w zasadzie składa się z czterech, a nie trzech części. Trzy z nich stanowią kartki z miesiącami roku, czwarta część kalendarza stanowi część graficzna, która jest nie tyko ozdobą, niemniej jednak i tym elementem kalendarza, za pomocą którego firma się promuje. Drukuje się również kalendarze książkowe dla firm. Takie jednakże najczęściej udostępnia się pracownikom danej firmy lub jej właściwym klientom i kontrahentom. Nie można zakupić książkowego kalendarza danej firmy, bo te w każdej chwili drukuje się wyłącznie na zamówienie. Czasami takie kalendarze dokładane są do towarów firmowych jako gratisy, ale to zdarza się raczej rzadko. Głównie dlatego, że kalendarze książkowe nie są tanie.
Źródło informacji: http://www.kalendarze-trojdzielne.eu.

This entry was posted in .

0 komentarze:

Prześlij komentarz