Kalendarz i jego produkcja

Czy kalendarz to wspaniała promocja dla firmy?
Identyfikacja wizualna jest bardzo ważna dla firm, bowiem dzięki niej ewentualni i faktyczni klienci kojarzą markę i mają szansę identyfikować się z nią. Jeśli dane symbole wydają nam się bliskie, chętniej po nie się sięgniemy, chociażby po to, żeby nie musieć dokonywać nowych wyborów i uniknąć związanego z tym stresu. Jednym z gadżetów używanych jako narzędzie identyfikacji wizualnej są kalendarze trójdzielne reklamowe.




Kalendarz najlepszy dla firm
Małe i bardzo duże przedsiębiorstwa zamawiają kalendarze trójdzielne dlatego, że na takim schemacie łatwo umieścić nie tylko i wyłącznie logo, ale pozytywnie oddziałujące zdjęcie i garść praktycznych informacji reklamowych. Świetnie zaplanowana produkcja kalendarzy trójdzielnych zakłada, że adresaci będą mogli śledzić przeszły, teraźniejszy i przyszły miesiąc, bardzo istotne święta i imieniny, a także niespostrzeżenie zawiesić na swojej ścianie całoroczną reklamę.
Jakie są wady kalendarzy trójdzielnych?
Reklama w takiej postaci, jako że odbiorcy stykają się z nią cały rok, w niektórych przypadkach może przynieść odwrotny od zamierzonego efekt. O ile producent kalendarzy umieści na zamówionym produkcie zbyt absorbujące zdjęcie albo agresywna reklamę, może się ona po prostu znudzić bądź rozpocząć denerwować. Zdecydowanie lepiej, aby kalendarze trójdzielne ścienne utrzymane były w łagodnej i uniwersalnej estetyce.
Kiedy firmy wybierają kalendarze ścienne?
Na takie rozwiązanie decydują się firmy prawie że wszystkich typów. W większości przypadków przesyłają je sobie współpracujący ze sobą partnerzy. Rzadko kalendarz trójdzielny dla firm jest przedmiotem handlu. Dzieje się tak raczej tylko w sytuacji dużych marek lub wtedy, gdy sprzedaż wspiera jakaś akcję non profit. W znaczącej liczbie sytuacji również kalendarze są wysyłane do stałych klientów albo rozdawane w siedzibie firmy.
Warto zobaczyć: http://www.aldokalendarze.pl/o-nas.

This entry was posted in .

0 komentarze:

Prześlij komentarz