Kalendarze jako element reklamy

Jednym z celów stawianych sobie przez marketing jest budowa stałych, dobrych relacji. Opłacalne jest mieć je z klientami i kontrahentami. Równie cenne jest to, że klient będzie stale korzystał z oferty firmy, jak i to, że ma się dobre, ustabilizowane relacje biznesowe.



Budowę takich więzi można połączyć z czymś tak miłym, jak dawanie prezentów. Można wybrać kalendarze trójdzielne jako taki podarek. Jest to coś, co przyda się zarówno w biurze współpracownikom, jak i w domu u klientów. Można by na ten cel wybrać cokolwiek. Kalendarz ma jednak tę przewagę, że jest to coś, co będzie służyć cały rok. W dodatku osoba nim obdarowana będzie miała styczność z taką formą promocji w wielu sytuacjach. Wiesza się przecież kalendarze trójdzielne ścienne w miejscu, gdzie bardzo dobrze będzie się je widzieć. Są one bardzo praktyczne, ponieważ dają wgląd nie tylko i wyłącznie w bieżący miesiąc, ale także w poprzedni i następny. Charakter reklamowy nadaje im bardzo dobry nadruk. Należy na nich znajdować logo firmy. Grafika musi nawiązywać do jej oferty. Może również być na kalendarzu jakieś hasło czy zabawny rysunek lub coś inspirującego. Sporo uzależniony jest od tego, dla jakiej branży kalendarze trójdzielne reklamowe są zamawiane. Podarowanie takiego kalendarza to miły gest i jednocześnie ma cościowy podarek. Jest to zarazem reklama, która będzie działać cały rok. Chcąc korzystać z takiego pomysłu marketingowego, należy mieć na uwadze terminy. Najlepszy czas na podarowanie kalendarza to końcówka mijającego roku. Można też dawać go na początku tego, którego tyczy się.
Więcej informacji na stronie: sprawdź co piszą o kalendarzach reklamowych.

This entry was posted in .

0 komentarze:

Prześlij komentarz